7 Ekim 2019 Pazartesi

Sosyal Deney Diye Sokağa Çıkan Utanmaz, Her İstediğini Aldı ama Durmadı!!!

sosyal deney, mizah, komik yazı, son dakika haber, haberler, komik caps, yalan haber

SOSYAL DENEYİN SONU KÖTÜ BİTTİ!

Isparta'nın Şarkikaraağaç ilçesinde bu kadar da olmaz dedirten, duyanların küçük dillerini yuttukları bir olaylar zinciri yaşandı.

SENİN İNSANLARIN HAYATINI KARARTMAYA NE HAKKIN VAR!


Sosyal deney yapmak için insanların arasına karışan S.D aşırı yoksul, muhtaç bir insanı canlandırdı. Önüne gelenden yemek, kıyafet, para gibi temel ihtiyaç malzemeleri istedi. Türk insanının gönlü bol, fedakarlığını bir kere daha aklınca test etti! Her karşılaştığı insan onu kendinden ayırmayarak yeri geldi lokmasını paylaştı, yeri geldi kıyafetini paylaştı, evine davet eden mi dersin, alıp maça götüren mi dersin, biz de çok yokluk çektik diye hayat hikayesini anlatan mı dersin... S.D sosyal deney için çıktığı bu yolda olmadık ilgiyi, alakayı, arkadaşlığı, sevgiyi görünce kopmak istemeyerek dönüşü olmayan bir yola girdi. Yemek, yol, ssk gibi  (evet ssk'sı yok diye sigortasını yapan bile çıkmış) , tatil, eğlence gibi tüm ihtiyaçlarını Sosyal Deney yoluyla gidermeye başladı!

SOSYAL DENEYİN UCU BAMBAŞKA YERLERE GİTTİ!


S.D , sokaklarda yokluk numarası yaparak her türlü istediğini elde edince evliliği de bu yoldan yapma düşüncesi içerisine girdi. Bir iki kere linçlenmekten "AABİ SOSYAL DENEYDİ ABİİÜÜ!!! BAKIN KAMERA ORADA, SOSYAL DÜNÜYY!" diyerek kurtuldu ve sonunda evliliğini de bu yoldan yaptı. Gönlü ve nakti bol bir amcaya, "Yuva kurmak sevaptır abi, evlenmek istiyom param yok" diye ağlayan S.D. , amcanın evlilik çağındaki kızını ona vermesiyle muradına erdi. Amcanın hem kızını aldı hem de evini alıp amcayı kızıyla beraber huzur evine yerleştirdi.



SOSYAL DENEY EVLİLİĞİ NELERE MAL OLDU!


S.D. sosyal deney yaparken kıyıdan köşeden onu gizlice kameraya alan arkadaşını unutup kendi çıkarının peşine düştü. O, evlenip tatil yaparken, sefa sürerken, başkalarına ağlayıp istediğini yaptırırken, evlenip çoluk çocuğa karışırken arkadaşı 30 yıl boyunca onu hala gizlice çekmeye devam ediyordu!


PEKİ SEN MANYAK MISIN! SENİN KENDİ HAYATIN YOK MU ADAMI 30 YIL KAMERAYA ÇEKİYORSUN!


S.D.'nin Sosyal Deneyini kameraya çeken arkadaşı yaşananları muhabirimize anlattı!

"S.D. ile o zamanlar popüler olan sokaklara çıkıp Sosyal Deney çekme işi hakkında konuşmak için buluştuk. Başta o bana teklif etti sen deneyi yap ben kameraya çekeyim diye. Ben çekingen bir insan olduğum ve kamera benim olduğum için oyunculuğu onun yapması konusunda direttim. Sonra ertesi gün plan yapıp başladık çekime. Sonra işler ilginçleşmeye başladı. Senaryodan çıkıldığını farkettim ancak aklıma beni unuttuğu hiç gelmedi. Doğaçlama yapıyor sandım. 10. yıldan sonra beni unuttuğu ile ilgili artık şüphe duymaya başladım. 25. yıl bitip de çoluk çocuğa karışınca iyice anladım ki bu beni unuttu. Ama ben garanti olsun diye çekmeyi 30. yılın sonunda bıraktım. Karısının çoluğunun çocuğunun yanında karşısına dikilip kaybolan yıllarımın ne olacağını sordum. Beni tanımadı bile. Açtım kayıtları gösterdim. Ailesi de şok oldu bu duruma. Hepsi aslında bir Sosyal Deneyin bir parçası olmuştu. Yaşadıkları hayat abartılmış bir Sosyal Deneyin yansımasıydı. S.D.'ye usulen de olsa kurgu için karısına ve çocuklarına kamerayı gösterip "Bu bir sosyal deneydi, bakın kamera şurada" demesini istedim. Evlendiği kadının babasını da huzur evinde ziyaret edip "Bu bir sosyal deneydi, kameraya el sallayın" dememiz gerektiğini açıkladım."


S.D. ARKADAŞINA İSYAN ETTİ! YILLAR SONRA KARŞIMA ÇIKIP HAYATIMI MAHVETMEYE NE HAKKIN VAR!    

"Bana bu kelimeleri kullandı! Sanki o insanların hayatını mahvetmemiş de ben onun etmişim gibi. Elimde kamera kayıtları vardı. Mecbur gidip karısına, çocuklarına ve kayınpederine "Bu bir sosyal deneydi, kameraya el sallayın" dedi. Sosyal deneyi abartıp evlenip, üstüne bir de çocuk yapmak onun hatasıydı. Bana kızıyor sonradan neden müdahale etmedin diye! Ben sadece işimi yaparım. Şimdi 30 senelik bir çekimin kurgusunu nasıl bitireceğimi düşünüyorum kara kara! Ama kendimi adadım bir kere, son nefesimde dahi olsa bitirip yayınlayacağım."


AH S.D. AH! KENDİNİ DE BAŞKALARININ HAYATINI DA MAHVETTİN! 

Karısının kendisini mahkemeye vermesi üzerine ülke genelinde infial yaratan olayla ilgili S.D. açıklama yapmaktan kaçındı. Yani ne denilebilir ki. Leşliğin, dibe vurmuşluğun, üçkağıtçılığın kol gezdiği yaşantılarımızda bu denli bir kopmuşluk, kokuşmuşluk neden? O çocukların ne suçu var! Ne zaman bunun bir sosyal deney olduğunu açıklayacaktın ha! Karın son nefesini verirken mi! Çocukların evlenip yuvadan uçarken mi! Lanet bir are you fakin siryussunuz! Bed ess, sanofa biççç!




BU İÇERİKLER DE İLGİNİ ÇEKEBİLİR!
Gençleşme Hayali Kabusa Döndü!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Doktor ve Asistan Hastayı Unutup Kavgaya Tutuştu!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Instagram Yeni Özelliği İçin Türkiye'de Teste Başladı!
Okumak İçin Görsele Tıkla

DARK İzleyicisini Üzecek ŞOK Karar!
Okumak İçin Görsele Tıkla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder