7 Eylül 2019 Cumartesi

RE-ZA-LET! Ameliyathanede Doktor ve Asistan, Hastayı Unutup Kavgaya Tutuştu!

ameliyathane, doktor haberleri, komik haber, mizah yazıları, komik fotoğraf, komik foto, komik caps, hasta haberleri
Keyifli başlayan ameliyat kanlı bitti!

Isparta'nın Şarkikaraağaç ilçesinde duyanları şok eden bir olay yaşandı. Özel Post Medicine hastanesinde doktorlar ameliyathanede, üstelik  ameliyat sırasında  kavgaya tutuştu.

KAVGAYI NARKOZDAN AYILAN HASTA AYIRMAYA ÇALIŞTI!


Operasyonu yürüten Op. DR. Yakup Özerilmiş ameliyat sırasında asistanından neşter, pens vs gibi şeyleri istedikten sonra asistanın istediği her şeyi verdiğini görüp imalı bir şekilde borcunu da ver deyince olanlar olmuş! Asistanı Özerilmiş'e sert bir şekilde "hocam ayıp oluyor" dedikten sonra hemen kavga moduna girerek yumruklarıyla gardını alan Op. Dr., eliyle gel gel şeklinde hareket çekmiş! Sonrasında olanları ise Asistan D.G. şöyle anlatıyor
"hocam dedim istirham ederim şu ameliyatı bi bitirelim, sonrasında hastanenin çıkışına gelin hem borcunuzu takdim edeyim akabinde AĞ-ZI-NI-ZI BUR-NU-NU-ZU elinize verip sizi hopuuum hopuuum hoplatayım! Baktım Muhammed Ali'ymişçesine ayak hareketleri yapıp zigzaglar çizmeye başladı. Koskoca Prof! Dayanamadım pıff'layarak güldüm. Bana doğru hamle yapıp vurmaya çalıştı. Anladım ki o an iş ciddi. Hocam dedim, gözlüğünüzü çıkarın gözlüklü birine vuramam. Gözlüğü çıkarıp ameliyat masasında yatan hastanın yüzüne taktı, bu arada hasta da ameliyata hazır yarılmış vücudu açık açık duruyor... Yakup Hocam sonra ameliyatta kullandığımız alet tepsisini eline aldı silahını seç dedi. Heyecandan ne yapacağımı bilemedim. Ameliyat sırasında hastanın vücudu kanlanınca kanı çektiğimiz pompayı aldım. Bu sefer de doktor bana güldü."


PEKİ SİZ MANYAK MISINIZ AMELİYATHANEDE HASTAYI YARIP KAVGA EDİYORSUNUZ!

Alt Başlık: bold/ Sağlığımız Kimlere Emanet Lanet Olsun! bold/

Sonrasında adeta o anları yaşarcasına tüyleri diken diken olan D.G. olanca dürüstlüğüyle yaşananları aktarmaya devam etti.
"Ben silah olarak basit plastik bir pompa seçince doktor da mantıklı olanı yaparak neşteri seçti elbette. Ben sonra erkek gibi yumruk yumruğa çarpışalım diye gaza getirmeye çalışsam da olan olmuştu bir kere. Boğuşmaya başladık, ben can havliyle bir iki kere hamle yapıp sonrasında kaçmaya başladım. Hastanın yattığı ameliyat masasının etrafında dönüyordum, doktor da beni yakalamaya çalışıyordu. Ameliyata giren diğer doktor ve asistanlar da bize tempo tutup tezahürat ediyorlardı. Üstümüze bahis filan da oynamışlar gibi duruyordu. Neyse, sonradan ben farkettim ki doktor aslında gözlüğü olmadan çok çok az görüyor. Arkasına dolandım farketmedi bile, neşteri sağa sola rastgele sallıyordu. Ben dolanıp pompanın uzun serumunu bunun boğazına sardım, boğmaya başladım... İşte her şey o dakikadan sonra ilginçleşmeye başladı "

HER ŞEY İLGİNÇLEŞMEYE BAŞLADI! AMELİYATHANEDE CAN PAZARI!


Asistan D.G. sözlerine ürpererek şöyle devam ediyor,

"Ben gözüm dönmüş bir şekilde doktoru, boğazına sardığım serum kablosuyla boğuyorken ve ameliyata giren diğer doktor ve asistan arkadaşlar "öldür, öldür" diye tempo tutuyorken şok eden o hareket geldi. Hasta narkozdan uyanmış beni durdurmaya çalışıyordu, gözünde doktorun kavga sırasında çıkarıp taktığı gözlük vardı. Ellerimden sıkıca kavrayıp  "bırakın o benim babam" diye avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Narkozdan uyanan hastalar halüsinatif şeyler görebilir, genelde komik şeyler söylerler. Neyse, doktor da aşka geldi "oğlum kurtar beni, babanı öldürüyorlar babasız kalacaksın" gibisinden hastayı gaza getirmeye başladı. Hasta bana çullanırken de elindeki neşteri bana sallıyordu. Nasıl olduysa elimdeki pompanın serumunu sallamamla serum neştere dolandı ve çekince benim önüme düştü! "

ŞOK AÇIKLAMALAR! "NEŞTERLE YARI BAYGIN HASTAYI REHİN ALDIM"


Sözlerine daha sonrasında utanmadan devam eden asistan şok eden detayları bizimle paylaştı, biz de sizinle paylaşıyoruz, zaten amaç da bu, size iletmiyor olsak milletin bekçisi miyiz biz amk! Bize ne yoksa, ne diye böyle sıkıntılara girelim? Asistan devam ediyor sözlerine, en son ameliyathanede Op. Dr. bilmemkimle kavga ediyorlardı, doktorun neşteri önüne düşmüştü...
"Neşteri alınca tüm avantaj bana geçmişti. Ameliyata giren diğer arkadaşlardan bazıları "öldür öldür" diye tempo tutmaya devam ederken diğerleri de doktora kalk vs diye baskı yapıyordu. Üzerimize bahis oynadıklarından bir takım arkadaşlar doktor beye bir takım arkadaşlar da bana tezahürat ediyordu. Ben ani bir hareketle hastayı çevirip boğazına neşteri dayayarak rehin alınca o bahisçi pezevenkler de bok gibi kaldı fagsjdj. Neyse, hastayı rehin aldıktan sonra ciddiyetimi belli etmek için açık yarasını biraz daha neşterle yardım ve sakın kimse gelmesin dedim! Hasta da biraz biraz kendine gelmeye başlamıştı, ameliyathane kapısından hastanın yakınlarının şaşkın bakışları arasında hasta boğazında neşter dayanmış şekilde çıkıverdik. Hasta yakınları benim arkamdan diğer doktorlara "hocam ameliyat nasıl geçti, durumu nasıl" gibi sorular soruyordu. Klasiktir. Neyse, ben kendimi başka boş bir ameliyathaneye kapattım hasta ile birlikte. Polise haber vermişler bile. Etrafımı sardılar. Hani filmlerde polisle birlikte bir tane de ara bulucu getirirler
ya. Baktım hep polis, hiç öyle filmlerdeki gibi orta yolu bulalım fikrinde değiller silahları doğrultmuşlar. İçeriden bağırıp bi tane ara bulucu getirilmezse hastayı öldüreceğimi belirttim. Neyse bir tane dayı getirdiler, kahvehaneden mi getirdiler naptılarsa amk. Yeğenim diyo, bak başın yanar, yok şahit yazarlar filan... Bildiğin geyiğe gelmiş, yok okuyo musun, evli misin vs! Çok muhatap alınacak bir tip değil anlayacağınız. Ben sonra bundan bir tane adam akıllı Op. Dr. Ve ameliyat ekibi istedim, akabinde banka hesabıma sembolik miktarda 150 lira, sonrasında kaçmak için de bir ambulans talep ettim. Hepsi de halloldu saolsunlar, hastayı kapatıp teslim ettikten sonra ambulansla kaçtım. Hem hala bende evimin önünde duruyor geri de istemediler."

Şimdi bu adamın yaptığı ve ambulans yanına kar mı kalacak? 150 Ytl devletin parası değil mi onda bizim de hakkımız yok mı? Şok üstüne şok yaşayan hastanın hesabını kim verecek? Peki ya o hastanın ameliyattaki kavga sırasında gözüne takılan gözlükle yaşamaya devam etmesi ve bu gözlük nereden geldi diye sorgulamaması? Gerçekten lanet olsun artık ya! A. B. V.!


BU İÇERİKLER DE İLGİNİ ÇEKEBİLİR!
Çiçeğini Gözyaşlarıyla Suluyor! Peki NEDEN?
Okumak İçin Görsele Tıkla

Burak Aksak Yıllar Süren Sessizliğini Bozdu!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Instagram Yeni Özelliği İçin Türkiye'de Teste Başladı!
Okumak İçin Görsele Tıkla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder