10 Eylül 2019 Salı

Bayburt'lu G.H.'nin Gençleşme Hayali Kabusa Döndü!

yaşlanma karşıtı krem, yaşlanma karşıtı, komik fotoğraf, komik foto, mizah yazısı, mizah yazıları, komik haber, son dakika haberler

GENÇLEŞME HAYALİ KURARKEN BU HALE GELDİ!

Bayburt'lu G.H.'nin gençleşme hayali kabusa döndü. Bir takım iddia ve söylentiler üzerine Bayburt'a giderek olayı yerinde inceleyen muhabirimiz hayretler içerisinde geri geldi. Hatta hayretinden bir takım detayları sormayı unuttuğu için kızıp tekrar Bayburt'a göndermeye niyetlendik kendisini ancak tüm ısrarlarımıza rağmen bir daha gitmek istemedi. G.H.'nin facebookuna ulaşarak oradan iletişim kurduk artık, bu da bize profesyonel insanlarla çalışmamız gerektiği, şerefsiz, haysiyet yoksunu afedersiniz götoşlarla çalışmamamız gerektiği hususunda bir ders oldu.

REKLAMDA GÖRDÜĞÜ KREMİ KULLANDI!


G.H. yaşadıklarını büyük bir şok içerisinde bize aktardı. Yaşlanma Karşıtı Vucudcina adlı bir kremi haddinden fazla sürerek uykuya yatan kadın uyandığında çocukluğuna dönmüştü!



ÖNCE RUYA SANDI, SONRA ANLADI AMA!


Ama işin işten geçtiğini anlayan kadın çaresiz biçimde ağlamaya başladı. Sabah, sevgilisi Günaydın mesajı atıp, üstüne 30 kere de çağrı yaparken ne yapacağını bilemediğini aktaran kadın, çocuk sesiyle telefona çıkamayacağından "babam evde açamıyorum" şeklinde mesaj atarak durumu bir süre idare ettiğini belirtiyor. Zaman geçtikçe iyice işkillenen sevgilisi "Neredesin? Fıtı at! *Foto!" şeklinde kendisinden fotoğraf isteyince Faceapp'ten kendisini iki kere yaşlandırarak fotoğraf attığını ve işe yaradığını iletiyor.

ANNESİ KIZDI, BABASI EVLATLIKTAN REDDETTİ! 


G.H. Yaşadıklarını şöyle aktarıyor,
"Ben yaşlanma karşıtı kremi fazla kaçırıp çocuk halime dönünce ne yapacağımı bilemeyip odamdan uzun bir süre çıkamadım. Annem sesleniyor sürekli! Kızım gel kahvaltı, kızım şöyle, kızım böyle! Bir şekilde çeşitli bahanelerle çıkmayı ötelesem de en son mecbur çıkmak zorunda kaldım. Annem benim halimi görür görmez eline aldığı terlikle beni bir güzel benzetti! Sonra sevinçle koltuğa kendini atıp "oh be özlemişim... Şimdi anlat bakalım bu ne hal böyle" dedi. Sarılıp ağlayarak olanları anlattım. Baban seni böyle görmesin kemiklerini kırar dedi. Çözüm olarak da sen şimdiki yaşına gelene kadar başka bir yerde kal, yatılı okula filan gitti deriz. Sonra bu zamandaki halinde geri dönersin. Bence baban zaten senin büyüdüğünün farkında değil dedi. Tabi kabul etmedim. Babama en düşkün olduğum yaşlara dönmüştüm, belki sevinirdi hem.

BABASI NE TEPKİ VERDİ!


Babam eve geldiğinde boynuna atladım, aynı eski günler gibi. Sıkı sıkı sarıldım, uzun uzun koklayacaktım ki kendimi geri atıp "baba pis" deyiverdim. Babam şok içersinde bir sağa bir sola dönüp duruyordu. Bir müddet kendi kendine söylenip döndü durdu. Annem yatıştırmaya çalışıyordu, bey yapma işte heves etmiş filan diyordu. Babam da Olacak iş mi hanım besle büyüt hoop eski haline dönsün! Nerden geliyor bu değirmenin suyu ya! Onca emek onca para, ben ne tarz bir günah işledim ya, bir tane akıllı çıkmayacak mı bu evden ya! diye kızmaya başladı. Ben bu sene bu kızı evlendirir köyümüze döner mutlu mesut yaşarız diyordum diye ekledi, annem bey ne köyü zaten köyümüzdeyiz diyecek oldu ama yaşadığı şoka verip daha da üstelemedi...


yaşlanma karşıtı krem, yaşlanma karşıtı, komik fotoğraf, komik foto, mizah yazısı, mizah yazıları, komik haber, son dakika haberler
BAYBURTLU G.H. ŞİMDİ BU HALDE! AKRABALARI ONUNLA "Büyüyünce ne olacaksın bakiim ehehe" DİYE DALGA GEÇİYOR!

PEKİ ŞİMDİ NE OLACAK!


G.H.'ye yaşadığı bu rezil, kepaze yaşantının, kendi açtığı kuyuya adeta bir aptalcasına, adi bir yavşak gibi kendi düşerek bir açmaza girdiğini ve bundan sonraki planlarını sorduk. Kendisi, Vucudcina yetkilileri ile yaptığı görüşmelerde yetkililerin kendisine yaşlanma karşıtı kremin etkisini geçirecek yaşlanmaya sıcak bakan, gençleşme karşıtı bir krem müjdesi verdiklerini ve tek umudunun bu olduğunu belirtti. Biz de kendisine sorduk "Peki bu sefer de fazla sürüp iyice yaşlanırsan nasıl olacak?" diye! Olanca rahatlığıyla bizi şöyle cevapladı "Baktım gençleşme karşıtı kremi sürüp bu sefer fazla yaşlandım, az biraz yaşlanma karşıtı kremden sürerim, bi ondan bi bundan bir orta ayar bulurum" Bak bak bak! Biz bu cevaba ziyadesiyle sinirlendik sevgili okurlar! İşte, çoluk çocuğun eline böyle imkan verirseniz suistimal ederler. Bu ne yahu!

PEKİ SEN MANYAK MISIN Bİ ÇOCUK OLUYORSUN BİR YAŞLI OLUYORSUN! KADERLE DALGA MI GEÇMEKTESİN EY FANİ!


Buradan yetkililere sesleniyoruz. Bu insanları memnun edemezsiniz! Yaşlanma Karşıtı Krem yaparsınız Gençleşme Karşıtı Krem isterler, yüze sürülen krem yaparsınız afedersiniz g.te sürülen isterler bunların isteği bitmez. Bu olayda kızın babasının tavrını kim eleştirebilir? Adam beslemiş büyütmüş, ee yeter da! Ne halt etmeye geri küçülüyorsun! Ne yapmak nereye varmak istemektesin sayın G.H! Güzel Bayburtumuzun da ismini böyle böyle lekeliyorsunuz yahu.



BU İÇERİKLER DE İLGİNİ ÇEKEBİLİR!
DARK İzleyicisini Üzecek ŞOK Karar!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Instagram Yeni Özelliği İçin Türkiye'de Teste Başladı!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Burak Aksak Yıllar Süren Sessizliğini Bozdu!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder