11 Ağustos 2019 Pazar

Burak Aksak Yıllar Süren Sessizliğini Bozdu!

burak aksak, burak aksak sözleri, leyla ile mecnun komik, mecnun komik, burak aksak fotoğrafları, komik foto, komik caps, komik haber

Leyla ile Mecnun dizisinin aykırı ve uçarı yazarı Burak Aksak suskunluğunu bozdu. Bunca zamandır olan suskunluğunu ise şöyle tanımladı, "Benim yerimde Mecnun olsa ne yapardı diye düşündüm. Leyla ile Mecnun benim sevgilim gibiydi. Yani böyle söyleyince biraz tuhaf oluyor farkındayım (gülüşmeler) Mecnun sevgilisini kaybettiğinde ne yapmıştı abi dizide? Uzun bir süre konuşmamıştı. Ben de aynen öyle yaptım!"

Leyla ile Mecnun'un senaristi Burak Aksak dizinin yayından kaldırıldığını duyduğunda şok olduğunu belirterek çok kritik açıklamalarda bulunuyor!

"Duyduğumda artık hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını iliklerime kadar hissettim, bunun kimsenin yanına kalmaması gerektiğini birşeyler yapmamız gerektiğini düşündüm. Ekibi Osmanlarda topladım, çünkü ben evi yeni toplamıştım dağılmasını istemedim..."

OSMANLARDA ALINAN KARAR NEYDİ? EKİP DAĞILIYOR MU? 

Osmanlarda toplanan ekip, aşırı duygusal bir durum içinde olduğundan dolayı bir süre hiç konuşmamış. Suskunluğu Burak Aksak "eee abi içerde kalan paramız ne olacak?" diyerek bozmuş, akabinde "Osman abi tuvalet nerde ben biraz midemi üşütmüşüm" diye eklemiş. Ardından tuvalete girip içerideki ekip arkadaşlarını dinlemeye koyulmuş!

PEKİ SEN MANYAK MISIN TUVALETTEN GİZLİCE İNSANLARI DİNLİYORSUN! 

Yaşadıklarını olağanca samimiyetiyle paylaşan Aksak, dizinin bitirilmesinin aslında kimseyi etkilemediğini, herkesin "Eee ben de tiyatroya devam ederim" "Abi ben de zaten müziğe ağırlık vermeyi düşünüyordum" "Kanka var ya bu belki de en hayırlısı olmuştur zaten senaryo da tıkanmıştı ilerlemiyordu, bana rol teklifleri geliyordu zaten onları değerlendiririm. " tarzında planlar yaptığını duyduğunu belirtti. Anlatırken dahi o anları yaşayan Burak Aksak sözlerine şöyle devam etti.


SÖZLERİNE DEVAM ETTİ, KİMİ İŞARET EDEREK TOPA TUTTU! 

"Ekibi iyi tanıdığımdan hiç galeyana gelip siz ne karaktersiz adammışsınız vs diye serzenmedim. Yenilgiyi kabullenmiş gibi yapıp yerimde oturdum, güzel günler yaşadığımızdan filan bahsettim. Ortamı, ayıptır söylemesi demlenmeye yönlendirdim. Son kez ekip olarak şöyle güzel bir kafa çekelim dedim. Tabi ikinci dubleden sonra yenilgiyi kabul eden değil, hakkını aramayı düşünen yiğidolar vardı karşımda! Bunlar böyle işte. Ciğerlerini biliyorum lan ben bunların, kendi başına bırak bunları, bi köşeden dinle hayret edersin. Bu arada ben hiç konuşmuyorum ha! Bunlar başladı, yok efendim TRT biz varken reyting yüzü gördü, yok efendim kaliteli iş barınmaz, yok Çocuklar Duymasın'ı hakediyor bu millet filan. Olayı Trt binasının önünde eylem yapma fikrine kadar taşıdılar. Hah işte ben de konunun buraya gelmesini bekledim durdum sinsice. Tamam ben varım dedim. Hesap etmediğim şey, ben bunların sarhoş olmasını beklerken kendim de biraz götürmüşüm. Gaza gelip... "

GAZA GELİP, TRT BİNASINA ATLARLA GİDİYORUZ DEMİŞ! 

Bu noktadan sonra işlerin çığırından çıktığını belirten Burak, sağdan soldan At aramaya başladıklarını söylüyor ve ekliyor "Dizide her iki kelimemizden biri At'dı, ben atın bu kadar ulaşılmaz birşey olduğunu bilmiyordum. Sağdan soldan soruşturduk, yok, kimsede at kalmamış. Twitter'dan "Arkadaşlar AT'ı olan varsa benimle iletişime geçebilir mi?" yazdım en son çare olarak, dizide o kadar geyiğini yapınca kimse ciddiye almadı, makara yapmaya başladılar. En sonunda bi hipodrom çalışanı arkadaş yanına yarış atlarını da alıp mesaj atmış "BUYUR ABİ AT SENİN KÖPEĞİN OLSUN!" Hİpodromdan her birimize bir yarış atı sipariş ettik, gelince de karttan çektirdik...

burak aksak yayınevi, burak aksak imzalı kitap, leyla ile mecnun kitap imzalı, leyla ile mecnun burak aksak kitapyurdu, mecnun kitap, leyla ve mecnun kitap, burak aksak leyla ile mecnun kitap, leyla ile mecnun kitap burak aksak, leyla mecnun kitap, leyla ile mecnun burak aksak

NE OLDU O ATLARA! AMAN ZARAR VERMİŞ FİLAN OLMAYASINIZ! 

Burki sözlerine devam ederken biraz sitemkar biraz öfkeli Ali Atay'ı işaret ediyor. Atlar gelip de harekete geçilecekken Ali Atay yan çizmiş, Ali Atay (namı diğer Mecnun) meğer attan korkuyormuş fshhsja :D Eee dedik Leyla ile Mecnun'da Arda'yla Leyla nişanlanacakken, Mecnun beyaz atla nişanı basıyordu, orada nasıl binebildi? Gülerek yanıtlıyor,

"Abi set ortamı orası, her gördüğünüze inanmayın, Mecnun'un sahnelerinin çoğunda, oynayan Ali Atay bile değil, bu sete mi geliyor ki sahne çekelim! Setteki arkadaşlara sırasıyla mavi lens takıp takıp Ali Atay diye yutturduk millete. Ata nasıl bindiği mevzusunu da ilk kez burada açıklamış olayım. Ali ata binemediğinden, halbuki taa ilk okulda öğretirler Ali ata bin! diye, bu öğrenememiş, neyse... Bu binemediğinden paraya kıyıp Game Of Thrones'da Dany'i ejderhaya bindiren yönetmeni getirttik. Onur Ünlü hocamız da biraz bozuldu "yeaa ne gerek vardı" filan diye ama gerek vardı ki getirttik yani. İnanır mısın bu Game Of Thrones'taki yönetmen herif geldi, bana, Osman Sonant'a, Cengiz Bozkurt'a tüm vücudu kafaya kadar örtecek şekilde yemyeşil bir kıyafet giydirdi! Benle Cengiz abi domalmış şekilde, Osman da ayakta durarak yani at oluşturcak şekilde, yeşil kıyafetle Ali Atay'ı aldık sırtımıza. Bu yönetmen aldı bu görüntüleri bizi ata çevirdi, resmen at olduk! Dizide kullanılan AT'IM BEN! replikleri hep bu olaydan sonra çıkmış repliklerdir.

Konuşmasını bitiren Buroş'a son olarak söylemek istediği bir şeyinin olup olmadığını sorduk.

SON OLARAK NE SÖYLEDİ!

Son olarak söylemek istediği bir şeyinin olmadığını belirten Leyla ile Mecnun'un ve ondan sonra kısa süreli tutmayan Ben De Özledim dizisi ile bir takım filmlerin senaristliğini yapan Aksak iyi akşamlar dileyerek gözden kayboldu. 😊 

GÖZDEN KAYBOLDU!!!

Bir sonraki haberlerimizde görüşmek üzere.




BU İÇERİKLER DE İLGİNİ ÇEKEBİLİR!
Dikkat! Bu Kız Her Yerde Aranıyor! Sebebini Duyunca İnanamayacaksınız!Okumak İçin Görsele Tıkla

Güzellik Yarışması Birincisi M.G.'nin Son Hali Görenleri Şaşırttı!
Okumak İçin Görsele Tıkla

Dark İzleyicisini Üzecek Şok Karar!
Okumak İçin Görsele Tıkla

ChannelA1 Çalışanlarını Arıyor!
Okumak İçin Görsele Tıkla





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder